What to wear

Julia kommer bli överlycklig när hon läser vad jag har använt idag, nämligen en rödrutig skjorta, det är så hon men inte så mig men när jag väl prova den så var det inte så pjåkigt ändå, fast är fortfarande inte riktigt i hennes liga än men snart så;)

Har suttit imorse i 3 timmar hos frisören med och fixat mitt hår och jag blev nöjd som vanligt, hur kan man inte bli det i Andreas händer?! Riktigt bra, blev SVART !!!!
Haha nejdå liknande som tidigare, nästan likadant fast lite fler mörka slingor i för hösten så lite mörkare men inte så märkbart ändå så jag känner mig bekväm med lite förändring ändå:)

Det tokiga är att förr så ändra jag mig hela tiden, från ljust till mörkt, till jaa allt vad jag nu haft men nu har jag blivit en riktig bekvämis faktiskt, på gott och ont..Fast som Andrea sa, varför ändra något man tycker om, om man nu inte har hittat något annat man verkligen är 100% på?:)

Jag får bjuda på dessa bilder idag..min kamera är sönder så fick bli med mobilen..


 

Nu ska jag packa väskan inför träningen, sedan vila en stund.. Ha en kanon onsdag allesammans:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint det blev=)/kram mamma

2010-09-22 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0