X-tra allt

Yep ikväll blir det TACOOOOOS, VÅFFLOR och moooovie med tjejerna.. Blir nog jag, emelie och bea..
ladda upp med dt inför matchen imorgon uppe i Uddevalla, hoppas på speltid iaf

Kommer nog bli en skön myskväll, gårkvällen var helt enkelt störd men med mycket skratt såklart och fjanterier med hattar och sånt kul, gitarrer, dock inget piano och en pizzaslice som satt mycket fint när jag var mycket hungrig och massa chiiiiips som jag i princip slängde i mig..

Har bara legat och tagit det lugnt och kolla film idag och jaa om det behövdes .. ibland behöver man lite time for yourself:)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är imponerad över att du kan ta det lugnt o bara slappa=)det är en bra egenskap..jag har svårt för det..men hade helt klart behövt ha lite av det..varva ner..och sluta stressa=)/mammsi

2010-09-04 @ 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0