Älska livet !!!!

Man kan inte mer än älska livet just nu, det är helt galet bra och jag kan inte mer än säga att jag hade en kanon kväll igår, riktigt grym :) Sjukt bra sällskap och en riktigt go kväll och dag på stenungsbaden med herr och damlaget, det är nästan så att man kan spola tillbaka tiden och köra en repris.. Im ON !!!

Men nu är det packning som gäller, ska till värmen igen och bli brun och fin.. en riktigt go bränna till sommarn tänkte jag, nu håller vi tummarna för some good weather !

Idag vill jag egentligen bara sätta mig på en uteservering och ta ett glas rose och sitta och njuta av detta underbara väder och denna underbara tid, jag är positiviteten själv och det känns hur gött som helst..

Så nu hoppas jag på en rejäl hög med bilder från tjejerna på facebook eftersom jag är så tröög och inte tar med kameran.. annars skulle dom varit uppe allesammans, men lite bilder har jag iaf som jag tänkte dela med mig av..

Nu ska jag kila ut, hare gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0