Did i say friday?!

Det är fredag idag, en dag närmare den 19de dessutom, Nicole sov här hos mig inatt, trevligt med lite samtal ibland:) Om nu båda inte somnar när man är mitt uppe i samtalet dvs..
Nu sitter jag och väntar på att Elif ska höra av sig om vi ska ta en fika eller inte, behöver ändå åka in till staden för att lämna tillbaka min första klänning jag köpte, eftersom jag hitta en mycket bättre tidigare i veckan ..

Ikväll är det träning på schemat, ska bli skönt att röra på sig lite och tydligen så ser lördagen ut som att jag kanske följer med Malin till hovås för mys med bastu, jazucci och mat.. det lät ju faktiskt väldigt lockande?! Och dessutom hennes sällskap.. låter som en lovande lördag i mina öron.

Var ut och tog en drink och lite god mat med nicole och moa igår, mycket trevligt :) Sedan att jag och nicole hamnade på en karaoke bar var ju en annan historia, men kom hem i bra tid och hade en trevligt kväll, så det är väl det som räknas?

Nu är jag hungrig, så jag borde nog börja laga mig en god frukost :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0