Framme i Doha

Har snart suttit av min tid här på dohas flygplats, trodde det skulle bli massa filmer men istället blev det massa facebook och prat med lite folk:) Är riktigt trött just nu, vill bara sova så kommer nog slockna gott på flyget över till Malaysia..

Kommer vara riktigt skönt att komma fram faktiskt :) Så håller vi alla tummarna att jag får vara helt frisk denna gången och om det inte funkar kanske jag ska ge upp thailand

Sitter inne i loungen nu och tar det lugnt, tagit ett glas vin och lite mat, fanns inte så mkt jag var sugen på faktiskt.. Mest suttit och hållt koll på klockan och velat att tiden bara ska ticka iväg

Hoppas ni alla har det bra i Sverige, får återkomma när jag är framme i Malaysia ..

Hade så gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0