Gökvälll...

Idag har varit en rätt ovanlig dag, dock inte med jobbet men vädret har varit helt underbart och gjorde jobbet lite lättare att ta sig igenom, men sen hade vi ett möte med laget där vi pratade om året, vad som gått fel och vad vi känt osv, det var nog bra att få ur allting..Men det var inte dit jag ville komma utan jag är så sjukt peppad på allt just nu..

Jag menar alla bara "jag spyyr på handboll just nu, vill inte ens tänka på det" medan jag känner "gaaah kan vi inte träna?" och sen att jag är peppad på allt, på att söka utbildning, på handbollen, framför på att jag åker över till asien nästa tisdag om en vecka alltså och sen stenungsbaden på lördag som kommer bli sjukt grymt.. och är super nöjd efter en riktigt grym lördagskväll med tjejerna..

Jag menar, i allt negativt så står jag som en lite solstråle och är glad till det mesta just nu..
Som jag brukar säga, man kan blicka tillbaka men man måste gå framåt, det som hänt har hänt går inte att ändra på, onödigt att lägga för mycket energi på..

Så jag har jobb imorgon.. som känns väldigt jobbigt just nu men va tusan, man får koppla bort det jobbiga och bara göra och sen se framemot allt gott :D Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0