Gomorrn

Vaknade kring halv 11 imorse och just atit frukost, idag blir det att stanna pa stranden utanfor aven om det kanske inte ar den basta stranden pa on, men det ar okej att forbattra brannan ar alltid gott och speciellt nar hotellet ar rakt utanfor..
Igar blev det middag med lite barbeque och sjalv sa lekte jag lite med elden, ni vet sana dar som gor konster med elden, ja tankte varfor inte prova nar man val ar har, var riktigt kul forutom min vita klanning som har svarta flackar over allt och sen mina blasor pa handerna och lite sar och sant fran elden men det var vart det for att prova ;)
Kanske lagger upp lite bilder senare, nu ska jag inte forspilla tid har utan ta vara pa solen sa man hinner fa nagon farg:) Hade gott tills vidare !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0