Gött som man säger i götlaborg..

Fast gött för mig börjar bli en vana, är väl snart en göteborgare eftersom jag spenderat 1/4 del av mitt liv här.. men som sagt efter idag förstår jag varför jag lägger ner i princip varje dag på träning ,varför jag älskar handboll så mycket som jag gör.. En vinst som denna slår allt!! Idag visade verkligen laget vad dom gick för och om det var jobbigt att sitta på sidan om.. men jag satt höll tummarna så hårt det gick och när slutsignalen tjöt så var det ett enda glädjerus i kroppen..

Nu laddar vi om för denna veckans tuffa träning och laddar inför nästa kvalmöte med Boden..Jag gillar inte att möta norrlänningar bara för att jag själv kommer därifrån fast det gör det extra gött med dagens vinst om jag ska vara ärlig;)

Så mimershallen nästa helg, be there..

Ser framemot veckans träningar och framförallt denna goa vecka, har massor att fixa och snart är jag tillbaka i värmen men först knyter jag skorna och kör en stenhård vecka med go träning..

Nu blir det maat och en film på det hela, ja jag älskar söndagar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0