Here we go again

Yes, kval match var det idag då.. Väntat och väntat hela veckan på denna matchen, nu är det bara köra!! Fullfart..
Jag har faktiskt suttit och varit sjukt nervös, är nog den som är mest nervös och inte vet jag varför men det gäller ju framtiden som sagt, så jag får sitta på sidan och hålla tummarna helt enkelt..

Emelie hämtar väl upp mig snart till samlingen, jag gick upp 10 idag helt otroligt på en söndag..men måste man vara i tid så måste man;)

Bara detta skit väder skulle vända och ge lite sol istället, tråkigt med detta regn hela tiden, men det är väl typiskt göteborgs väder

Hoppas ni har en bra söndag, återkommer sedan med ett glatt eller argt inlägg, vi får ju hoppas på det först nämnda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0