Koh tao

Firar min fodelsedag pa Koh tao, kom hit med nattbat imorse kring 6 tiden.. Nu ar man riktigt trott men det ar underbart, valdigt varmt och svettigt men det ar val sa det ska vara nar man ar i thailand;) Hur som helst sa har vi inte riktigt bestamt oss vad vi ska gora har, blev Krabi for tva dagar innan vi kom hit, bodde pa ett fint hotell, stranden var dock mindre fin ..tur att man hade en pool att svalka sig iallafall.. Hurtig som jag ar tog jag mig ut pa en 30 min loptur ocksa och om jag var varm efterat:P

Ska forsoka fa mig en liten branna ocksa nar man val ar har.. Imorgon tror jag vi ska ut till Shark bay iallafall, tydligen en jatte fin strand dar du kan snorkla med revhajar och se fina fiskar:) Sa hall tummarna, vore ju grymt att se lite haj aven om jag kommer skita pa mig..
Hur som helst sa ska jag avsluta har, far aterkomma med bilder nar vi fatt varat rum istallet.. sa lagger jag in lite har och pa facebook:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi inväntar bilder från resan;)..och Hjärtligt Grattis på födelsedagen:)hoppas den blir helt underbar;)varma kramar mamma

2011-04-24 @ 18:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0