Kööör.....!!

Nu idag är det dags, vinna eller försvinna.. jag är nervös som vanligt, denna gången kanske inte som sist men jag är nervös men denna gången sitter jag heller inte på läktaren och inte kan påverka denna gången står jag på plan, med blandade känslor.. kommer bli as kul och samtidigt är jag SÅ sjukt taggad just nu!! Ätit bra, Sovit mycket, Ska dricka mycket vatten, Äta lunch om en stund eftersom vi klev upp 7 på morgonen och åt frukost..

Såå jag får återkomma med bra eller dåliga nyheter senare, vi får se.. men jag håller nog mest på det först nämnda..

ELLER så sitter ni bänkade framför denna länken och håller koll..

http://netsportonline.se/?page=main&tour=108&tab=43

Nu ska jag och emelie ta världens skönaste promenad runt sjön.. HARE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0