Make you lose your mind

Sitter just nu och lyssnar på LMFAO - Party Rock Anthem

LMFAO – Party Rock Anthem Ligger på Spotify

Ska alldeles snart in till staden eller om det blir kungsmässan vi får väl se, men ska iaf fixa allting till morgondagen och till resan eftersom jag åker på måndag, så ja det är en del att fixa faktiskt ;) Så denna dagen är liksom på något sätt, fullt ös någonstans medvetslös.. kanske inte så hemskt men laddar för imorgon kommer bli grymt ..

Just nu, vad finns det inte att se framemot?! Imorgon blir det Spa, tre rätters, nattklubb på stenungsbaden och hotellfrukost på söndag, en go söndag med massor av packning och fixa fixa.. Måndag tar jag flyget över till Stockholmo vår kära huvudstad och sedan tidigt tidigt på tisdag morgon drar jag från kära Sverige till vääärmen och destinationen blir Malaysia och sen Thailand..

Och efter denna underbara resa jag ser framemot så ser jag faktiskt framemot att träna stenhårt när jag är tillbaka, sportlife, löpning, intervaller .. pressa sig till max, det är precis så det ska vara..

Nu ska jag inte sitta och tjata om allt gott jag har att se framemot, ni är har säkert också massa roligt för er men nu ska jag sätta på mig skorna och sticka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0