Roll by me

Det har minst sagt varit några märkliga veckor sedan jag kom hem, mycket har hänt på både gott och ont, man ser saker så mycket tydligare, man vet sina mål och vart man vill ta sig, på något konstigt sätt så känns det så himla skönt att på väldigt länge känna att man står på stadiga ben och för tillfället bara ler åt livet..

Det är en märklig känsla att känna att jag kan göra precis det jag vill göra, bara man har lite drivkraft i sig.. Lite "jävlaranamma" för oftast känns det som "jag vill göra det och det, men man orkar liksom inte riktigt" medan nu är det bara att tuta och köra.. Utan att lyssna till alla andra så lyssnar jag till mig själv..

Och idag är det jätte fint väder ute, soligt och skönt .. jobbar 12-17 idag en ganska behaglig tid att jobba faktiskt, så nu har jag gjort mig i ordning, ska käka lite lätt lunch sen är jag redo för jobb..

Ha en go Torsdag allesammans .. And i miss you K !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0