Rubrik

Alltid jobbigt att komma på en rubrik så idag skiter jag totalt i det faktiskt.. Idag har jag bestämt mig för att ta mig ner till sportlife och köra hårt på ben och rumpa, ska bli riktigt skönt.

ikväll blir det träning som vanligt, men jag är peppad till max .. just nu går allt på räls känns det som, tiden springer iväg har två riktigt roliga helger att se framemot, en kvalmatch som jag håller tummarna för, troligast utgång och sen helgen efter blir det efterlängtade stenungsbaden.

Sedan 3 dagar efter sticker jag till varmare breddgrader, malaysia står på väntelistan men där blir jag inte länge utan dagen efter blir det att ta flyget över till vårt älskade thailand.. längtar !!

Så innan jag beger mig mot gymmet så tror jag att jag sätter mig framför en film och myser för mig själv..

Ha en go tisdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0