The day starts as..

A really good day, började med att jag åkte in till Kungälv för lite hjälp med min rygg och fick med mig massa jobbiga bra övningar i väskan också så det är väl dags med sjukgymnastik igen, hur roligt?!
Hur som helst blev det en lunch + fika med Linnea inne i Kungälv i ungefär ja låt säga 3 timmar men ack så trevligt. Dagen börjar ju som sagt med massor av inspiration och en Emma på mycket bra humör..

Vill ni veta hur min dag slutade?! Jag trodde den skulle sluta med att jag satt och sökte jobb, skrev nytt cv men istället så dumpades min deklaration i brevlådan och jag hoppade till av glädje tills jag öppnade det förbannade brevet, den kunde lika stannat hos posten.. Sedan så på detta så ringer den förbannade radiotjänst och ska kräva mig på massa pengar varje månad för den förbannade tvn, ska jag kanske kasta ut den genom fönstret istället?!

Så kanske dom slutar trakassera mig .. helst på kvällen, skulle bara slängt på luren när jag hörde vilka det var men ne nu dimper det nog bara ner en ny faktura till mig i brevlådan i en snart framtid, åh vad jag älskar alla dessa fakturor..
Snälla kan inte någon trolla mig till 10 år igen då man slapp sådant här?!

Nej nu ska jag försöka vara positiv, sätter mig och kollar frisyrer.. kanske gör mig lite gladare:P
Hoppas er onsdag slutade bättre än min iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0