when as a little girl my momma told me that i could be anything i wanted to

JAAAAA!!! Allt ordnar sig till slut, just nu går jag på moln..Hela denna tunga perioden har gjort en så mycket starkare och som sagt med allt dåligt kommer alltid något gott och just nu fungerar allting för mig, allt verkar gå min väg "peppar peppar" men så känns det, kunde inte vara gladare just nu.. Har SÅ mycket att se framemot

Just nu går dagarna och det känns som att jag är över positiv hela tiden och det är verkligen så härligt, inte ens jobbigt att gå till jobbet när man vet vad som komma skall..

tidigare idag blev det ett gött gympass på benen och sen efter det hem och kolla lite film och vidare senare till handbolls träningen och nu är man hemma och gottar sig, ska lägga mig framför tvn och njuta ..Sen sova:)
Morgondagen innebär ikka (sjukgymnast) för att fixa min rygg och sen förhoppningsvis en riktigt go lunch med lelle:)

Nu däremot ska jag fortsätta äta min middag.. jaa jag menar andra middagen/kvällsmat klockan 22 på kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0