Breakeven

Jag brukar ha en tendens till att koppla låtar till olika händelser osv och vissa låtar tycker jag är jobbiga att lyssna på för att det påminner mig om en tid man kanske saknat ett tag och sånt man inte riktigt släppt men just nu älskar jag att gå omkring och lyssna på vad precis jag vill utan att känna det minsta saknad av någonting :) Förutom ja då någon som kan komma och laga mat åt mig och stoppa om mig när jag är sjuk och sånt där mysigt..

Idag har jag hunnit göra massor även om jag klev upp riktigt sent, har hunnit plocka undan och dammsuga lite, diskat, handlat och lagat mat och slängt massa skit :) Nu hade jag närmare bestämt tänkt mig ta en dusch och sen får vi se vad denna söndagen har att ge mig, tänkte ta mig en kopp kaffe iallafall och läsa lite på min bok :)

Hoppas alla ni där ute också njuter lika mycket av denna söndagen som jag gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0