If you cant love me now, dont love me later

Jobb, film och träning.. så kommer min vecka ha börjat och resterande delen kommer nog bli bra den med ! Och nu är jag verkligen jätte sugen på att klippa kort till axlarna och ha lite frisyr för engångsskull och inte bara långt även om jag älskar mitt långa hår och att man kan göra så mkt så skulle det vara skönt med något nytt faktiskt..

Men vad tycker ni?! Tänkte isåfall klippa axellångt ungefär som Nicole Richie och såklart ha den ljusa goa färgen, det vore ju inte direkt dumt ..

Shit vad jag blev sugen på att söka skola eller något i USA hade varit helt underbart eller i något annat gott land, bättra på min engelska och göra något nytt, ett nytt äventyr, känner att jag behöver komma härifrån... Om jag inte hade handbollen nu så skulle jag bokat första flyg och varit borta tills jobbet startar.. Stuckit och vandrat omkring på fina stränder och filosoferat, kanske vandrat i någon djungel eller varför inte åka till afrikas savann ?! Eller kanske sydamerika och resa omkring, mexiko, panama osv ..

Eller till någon enslig ö vart man skulle kunna stänga bort omvärlden och bara vara ! Det borde jag gjort !!

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

fantisera är gratis;)meditera att du är på en vacker plats är också gratis;)men att bara resa runt..kostar massor..dom finanserna har inte du..lev här och nu..gör det bästa av dagen..jag håller med-alla borde få resa runt..koppla av o uppleva saker..men sanningen är..att många människor har inte ens vart i stockholm..så är det ju.;)kram mamma

2011-08-23 @ 13:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0