Im holding your hand through it my friend..

Med ny målade naglar sitter jag här och väntar på att det ska torka, därför orkar jag nästa aldrig måla dom för antingen blir det kladdigt eller skit bra och när det blir skit bra så lyckas jag oftast alltid stöta till något innan det torkat och då är allt utkletat ändå, men idag hade jag tänkt försöka lyckas med det
Utan att stöta till någontig då..

Idag blire boooowling och middag skulle jag tro :) Vad trevligt att det går bra för mig idag då.. men som jag brukar säga att positiva tänker hjälper en ur vad som helst, att man kan påverka sig själv så mycket genom bra tankar :)

Jag studsar omkring i min lägenhet nu och är sådär på extra bra humör, hoppas jag kan smitta av mig på någon annan, då är min goda gärning för dagen gjord .. Nu ska jag försöka locka mitt hår, gör det alldeles för sällan men idag hade jag faktiskt tänkt göra det :) Så vi får höras !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0