Set fire to the rain !!

Jag har äntligen hittat soffan jag ska köpa efter många om och men och har även en rätt klar bild av hur min lägenhet ska se ut och jag tror det kommer bli riktigt fint när jag fått i ordning allt och sålt allt gammalt, ibland behöver man förnya sig och jag känner att jag verkligen behöver det och framförallt hitta det jag gillar :)

Däremot har jag hittat en underbar party/kimono som kommer få hänga med många utekvällar, den är riktigt snygg till ett par svarta jeans, klassiska pumps och lockigt hår med goa röda läppar och en enkel make, har hela bilden framför mig, kanske inviger det på lördag ;)





Nu däremot ska jag sätta mig framför true talent och mysa :) ha en go onsdagskväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0