Shit, vad hände ?!

Är nog definitivt åska i luften eller så åskar det nog redan eftersom min trötthet är galen, gick och la mig och sov vid 17 och hade definitivt kunnat sova hela natten och på det en jäkla trötthet från fylägret som ägt rum under helgen..
Jag säger bara "FAAAN Vad bra vi jobbat på i helgen"

Första dagen började med intervaller på en 2 mils sträcka dvs 2,5 km 8 varv !! och alla hurrade väl inte direkt men gjorde en sjukt bra första träning och körde verkligen skiten ur sig själv..

andra passet stod orienteringen för, alltså inte orientering i gåtakt utan här var det löpning upp och ner, in och ut i skogen! Tävling säger väl allt och jäklar vilka tävlingsmänniskor vi har i laget ;)

och sista passet stod massa små tävlingar för, pilkastning, spikning osv osv..

Andra dagens morgon tror ja många hade en go träningsvärk från gårdagen, på morgonen och trött och inte alls sugen på träning efter en dålig sömn i några stugor ute i skogen..

Ja då startade denna dagens pass vid 10 och det innebar verkligen ingen go träning, utan här kom våra ryggsäckar in i bilden, det var alltså bara att dra på sig ryggsäcken, ladda den med vikter och springa 3,5 km, när vi kom in i mål så lastade  vi om ryggsäckarna med lite mer vikter och så var det 3,5km igen och vårt tredje varv på 3,5km innebar ytterligare lite mer vikt i väskorna och tiden där blev alltså på ca 1.1 mil ca 1 timme och 16 minuter!! även där gött jobbat..

Dagen skulle egentligen slutat med dragkamp men alla var så slut efter detta passet så blev lite bolltävling istället och nu sitter jag hemma och är dödens trött.. Träningsvärken bara står runt hörnet och skrattar åt mig, för jag kommer definitivt ha ont imorgon :P

Men hur som helst, så ska jag äta nu är dö hungrig så får återkomma med lite bilder från lägret senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0