Sluuuurp !!

Så var det en galen gårkväll och sista utgången på ett bra tag, nu är det bara träning och jobb som gäller, bra fokus tycker jag :) Men träffade mycket trevligt folk igår och det är ju alltid gott, blev en redig kebab nu på morgonen för jag var ju inte direkt i form när jag vaknade och är nog fortfarande inte i form, så ligger bara framför tvn och zappar.. Rolig söndag när man vet att det är jobb mån-tis men sen kommer kära pappa och det ska bli skönt att ha honom här :) Kanske hinner fixa lite smått på min garderob också..

Fan vad jag blev sugen på att flytta, fick sån där känsla och bara ta bilen och sticka eller varför inte flyget till något nytt ställe, börja om liksom :) Det hade varit skönt faktiskt.. ibland behöver man lite ombyte..

Dock har man ju så himla goa människor runt omkring sig just nu så det är ju därför man stannar, kan inte komma på många tråkiga dagar denna sommaren iaf, detta året har nog varit det bästa verkligen :) Så nu är det bara att se framemot nästa helg som spenderas i borlänge ( och hotellfrukost dessutom) och sen har jag ett nytt jobb och se framemot också ska bli gott att börja på något nytt.. en ny kula !

Nu ska jag fortsätta zappa och lär nog göra det resterande delen av kvällen om inget roligt dyker upp dvs..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0