Those days are gone forever !!

Just hemkommen från träningen, det jag nu var med på, skippade nämligen intervallträningen eftersom jag sträckt baksida lår och hålfoten men det löser sig, är ingen ide och klagar bara och köra :)

Helgen har spenderats i Borlänge med cup och massa spel såklart, måste säga att jag verkligen fick igång mitt spel och det kändes så skönt så nu är det bara att fortsätta, det verkar lossna nu och det känns riktigt gött, tuta och köra, inte fokusera på det past just the future..

och min bil knasar sig så måste in på verkstan med den, hur roligt känns det mån tro?! Inget roligt alls men sånt som händer i livet, går ju att fixa förhoppningsvis..

Hade tänkt hämta ut min handbollsskor imorgon på imeo också och sen kanske jag drar en förbi kikare på kungsmässan..

" I never will forget those nights
i wonder if it was a dream
remember how you made me crazy

out on the road today I saw a deadhead sticker on a cadillac
a little voice inside my head said , dont look back
you can never look back, i thought i knew what love was
what did i know? "
Godnatt ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0