Uruselt

Jag har verkligen varit urusel på att skriva någonting här, men känns som att jag inte riktigt haft tid till det, det har hänt så mycket hit och dit och handbollen har börjat igen och så kanske jag inte heller direkt har vetat vad som jag ska skriva heller ..

Har hittills haft en riktigt bra sommar faktiskt, längesedan jag gjort så mycket.. har varit lite överallt faktiskt och upplevt mycket skratt och glada dagar.. dock sitter jag hemma nu med antibiotika för jag har halsfluss, jippiiee vad roligt va ? :) Men det är bara att göra det bästa av det..
Får helt enkelt ta denna helgen som en lugn helg och krya på mig så jag är frisk till nästa veckas träningar..

Ikväll bär det av och hälsa på Lelle en snabbis, hon flyttar ju till Båstad så jag måste ju självklart åka dit och säga hejdå till damen :)

Istället för att babbla på tänkte jag dela med mig av lite bilder..











Det var en del, sollade lite bland alla bilder..

Har varit en hel del tankfull de senaste känner jag, lite djupare sådär.. funderat, vridit och vänt upp och ner
Det bästa rådet till mig själv är slösa inte energi på onödiga saker och framförallt vända ryggen till allt som heter negativitet :)

Nu tänkte jag närmare bestämt öppna min bok och läsa lite .. ha en go kväll allesammans

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig gumman;)snart är du pigg igen;)va rädd om dig själv!!!det finns bara en av dig!!Kramiz mamma

2011-08-07 @ 11:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0