Jag känner mig alldeles hängig..

Japp denna veckan har minst sagt hittils inte varit något vidare förutom gårdagen då min axel ändå funkade hyfsat för att vara första träningen och om det spratt i benen :) Hur kul som helst och framförallt en boost för motivationen om inte annat..

Däremot har det varit sjukt mycket på jobbet, vet knappt vart man ska börja för det finns liksom inte något ljus i tunneln just nu, med tanke på att vi bara är hälften av vad vi ska vara, men det är väl bara tuta och köra för snart är det fredag och då innebär det alltså att det är företagsfest eller ska man kalla det vår "julfest" jag tänker nog definitivt köra nyktert, god mat och må bra dagen efter.. dessutom har jag sjukt mycket att hinna med under helgen.. Vill ju få klar lägenheten !

Det är så konstigt med mig ibland, nyss var jag uppe och sprang, städade toaletten och köket och plockat ihop och donat och nu sitter jag i soffan och är döds trött verkligen, men jag ska väl börja kasta mig inåt sängen för en god natts sömn och så att jag slipper sätta klockan på snoooze och sen springa ut till bilen för att komma i tid !
Typiskt mig ! Tidoptimist ..

Nu säger jag godnatt, ha en go morgondag på jobbet, hemma, plugget vad ni nu har för er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0