Magkatarr ?!

Yep tror jag fått det igen, kasst om inte annat.. Min mage är svullen igen och gör ont och jag mår illa, blä typiska symptom för detta :/ Får försöka ta det lugnt igen men det är svårt att ta det lugnt när man har full rull hela tiden!

Men hur som helst så ska jag på röntgen imorgon för min rygg förhoppningsvis visar det ingenting på skelettet så dom förstår att jag behöver en mr för att ens kunna se om det är något i ryggen. Vad jag kommer ihåg så har jag inte brutit något el så..

Är verkligen igång med träningen just nu, det går spikrakt uppåt och det är faktiskt riktigt kul, blir mycket roligare att träna, märker skillnad med Ulfs träning framförallt på gymmet, orkar lite till, lastar på lite till och snart är jag på banan igen bättre tränad än jag nånsin varit :) Känns skönt !

Nu däremot ska jag koka mitt ris och steka min kassler så jag får lite mat imorgon till jobbet !

Ha en go kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0