Norr Norr

Jag är hemma i norr för lite ledighet med familjen, det behövs verkligen, nog för att jag inte hunnit göra särskilt mycket eftersom jag större delen av tiden typ sover ikapp all sömn jag behöver inför nästa år, men ska försöka hitta på lite mer nu i veckan, lite mer träning och försöka hinna träffa så många som möjligt ! Tänkte försöka åka förbi Morfar också engång till och spendera lite tid där..

Har just suttit och kollat på Gagas konsert på Madison Square garden, super super.. hade gärna varit där, när jag får lite tid över så ska jag definitivt ta mig en resa till New York, en perfekt plan där :)

Nu ska jag ta och sova, ja sova igen ! Men det behövs ! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0