Skön känsla

Blev vinst igår för laget och nu har vi klättrat upp till 4dje platsen i tabellen, nu är det bara att knapra in sakta men säkert mot toppen.
Jag kände mig nere igår mestadels för att jag är så frustrerad, glad för laget men ledsen för mig själv bara för att jag är så jädrans envis och ger adrig upp, jag vill så gärna också vara på planen, mitt år skulle ju inte alls bli såhär, helst inte med tanke på allt som bara släppte för mig och kändes så himla bra, så ska ju axeln typiskt nog gå sönder, så himla typiskt !!
Men jag ger inte upp, får träna, köra på efter jul och sen förhoppningsvis få en operation så jag verkligen är fit for fight till kommande säsong 2012 :)

Men som tur är, så tänker jag inte ge upp denna säsongen.. bara tuta och köra :) 3 veckor kvar !!
Försöker bara hålla uppe humöret ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0