Snart sängen

Har pajen i ugnen, i väntan på att få en gå lunch låda med imorgon : ) För engångsskull så orkar jag laga lite mat, känns ju inte helt fel, lite billigare alternativ dessutom..

Snart åker jag hem till norr också, ska bli så underbart skönt, denna veckan blir bara jobb och massa träning sen på fredag sticker jag upp till min underbara familj och bara tar det lugnt, vilar upp mig :) Lite träning och gå mat.. och definitivt gott sällskap..

Så nu hoppas jag att min kära paj börjar vara klar så jag kan hoppa i säng och få mig lite sömn innan morgondagens jobb :)

Godnatt !

So confused, my heart bruse
was I ever loved by you?

- Bridget Jones Dagbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0