Del 10

Shit jag ar verkligen super trott idag, forst klev vi upp for lite frukost och sedan begav vi oss till Linas hotell och lag vid poolen till typ 3 eller nat sant och bara slappa sedan blev det ner till havet for att forsoka oss pa att surfa, jag tankte direkt "good luck" och hoppas att jag overlever.. men det gick faktiskt bra, trodde aldrig jag skulle kunna sta pa bradan men man kanske har lite dolda talanger vem vet  ;) kom iaf upp pa den dar bradan ett antal ganger sa jag ar nojd forutom lite skrapsar pa knana och lite pa armbagarna men det hor val till eller nat..

Just nu forsoker vi om dirigera varan resa och alla ska vara sa himla tjorviga.. jag prata med hon nar vi boka och fraga om det var sa att vi ville boka om sa skulle det ga och nu bara ar dom jobbiga, kan ju inte ringa harifran eller sa jag hoppas jonna har lite stake i sig och kan tjata till sig det till oss vore sa grymt iaf.. vi vill namligen aka till kuala lumpur istallet.. Hoppas man kan lita pa kilroy annars lar jag nog aldrig boka med dom igen ..

Hur som helst sa blir det middag ikvall och sen far vi se vart vi hamnar, blir hyfsat lugnt eftersom vi ska pa utflykt imorgon till nagon morgondans och sen till monkey forest och lite annat.. ska aven upp och se pa nagon vulkan och lite tempel osv sa det blir nog trevligt :) pa torsdag aker vi med patrik och hans tjej pa rafting (forsranning) hoppas man overlever det med.. kommer nog bli riktigt roligt kan jag tanka mig..

Nu ska jag forsoka kontakta jonna sa detta loser sig, hoppas ni har det gott i Sverige har leker livet iaf :) langtar inte det minsta hem.. bara ratt mycket till annat  ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0