Del 13

Sitter just nu bara har vi datorn och tar det lugnt.. regnar just nu har i bali och jag ber till gudarna att det spricker upp och lite sol tittar fram, vill bara lagga mig och sola och plaska lite i poolen, borjar sakna de dagarna i thailand nu men daremot sa ser jag fram emot perth med lite sol och bad och forhoppningsvis paarty :)

Ska ga och kolla lite smatt och gott har i standen och se om man hittar nagot man vill ha, hittade iaf en riktigt fin ring igar sa den ar jag nojd over.. jag och stina andrade aven resan till malaysia kuala lumpur istallet for melbourne, kommer nog blir kul forhoppningsvis, shopping, party osv :) Doesnt sound that bad at all..

Vill inte hem till Sverige, jag vill verkligen inte.. Kommer bara aka hem jobba as mycket och sen aka ut och resa igen, love it ..

http://www.youtube.com/watch?v=GjDEGoDCh9I

Ta och ga in pa denna - Florence & the machine - heavy in your arms..

Riktigt skon musik.. Nu ska jag ta och trilla av stolen och rora pa min kara rumpa sa vi far nagonting gjort idag..

Ha en go dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter helt perfekt=)ha det nu så bra../älskar dig.kram mamma

2011-02-26 @ 18:18:03
Postat av: Anonym

du ska nog istället börja fundera på utbildning;)nu medans du har studie teknik kvar!!resa..får man göra sen..ett klokt o vitigt råd från din mamma!åren går..utan utb blir du kvar på hemtjänsten:/..det är ju dagens sanning..jo jag vet..du vet inte vad du vill plugga till..men jag tror du fixar villket jobb som helst;)börja fundera nu..vad skulle va kul o arb med??/kram mamma

2011-02-27 @ 12:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0