Del 14

Detta ar da var sista dag i bali och arligt talat ska det bli ratt sa skont att komma harifran, visst partyna har ar sjuka och jag har haft roligt har borta men en vecka passade iaf mig perfekt, ska bli skont att se lite av australien nu sedan har jag en vecka i malaysia att se framemot med lite danskt sallskap :)

Jag har varit riktigt dalig igar bade och jag stina brande sonder oss och senare lag jag med hog feber och fros och hade ont i precis hela kroppen, lag typ i fosterstallning och madde som fan och denna natten har varit sjukt jobbig, har sovit i kanske 2 timmar max sen har jag bara vaknat hela tiden, tankte aka in till sjukhuset inatt, madde sa otroligt daligt men nu ar det battre, dock har jag fortfarande sjuklig huvudvark och proppar i mig alvedon och dricker sa mycket jag bara kan..

Hall tummarna for att jag mar battre i australien istallet :) Har dessutom hunnit traffa sanna och patrik har och det har varit mycket trevligt, det ar ju kul att man kan underhalla folk iaf :P Som patrik sa "Du ar nog en av dom knappaste men anda skonaste personerna jag nansin traffa" nagot i den stilen.. kommer inte riktigt ihop ordagrant var inte direkt nykter :P Sa hur man nu ska ta det.. man far val bjuda pa sig sjalv helt enkelt

Nu ska jag satta mig pa facebook igen, har inte sa mkt att gora just nu.. kan inte vara ute i solen och vi har checkat ut fran hotellet och vart flyg gar 22:45 och nu ar klockan 15:35 ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

väntar på del 15;)måste berätta lite om australien och sen malaysia=)kram mamma

2011-03-08 @ 16:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0