Del 14

Sitter inne pa vart backpackers boende ute i cottesloe beach..det ar riktigt vackert har bor precis vid havet :) kom hit inatt och vi begav oss till sjukhuset direkt eftersom jag haft magkramper och hade nastan migran aktig huvudvark och var helt yr.. sa vi kom dit och jag fick dropp i ca 2 timmar och lite tabletter och sa fick vi aka vidare sa nu mar jag bra igen faktiskt.. var tydligen riktigt uttorkad och matforgiftad men de hoppades pa att det skulle ga over av sig sjalv sa jag slapp ata antibiotika annars skulle jag aka tillbaka dit senare i veckan innan malaysia..

Det ar riktigt varmt har, har dock ingen ac pa rummet och vi far val se hur det kommer funka.. kommer i princip ligga pa varan flakt inatt om detta ska ga :P men vi har iaf handlat lunch hit och massa frukost ar ju rejalt mycket dyrare har an i thailand och bali men definitivt mycket battre mat ..

Vi far leva pa tortelini och nudlar nar vi ar har, ikvall blir det att traffa joackim och sitta vid stranden och ta nagon ol och bara njuta av livet :) Trodde inte det skulle vara sa har fint har men det ar underbart verkligen.. Alla borde verkligen aka hit och anda har jag bara varit har en dag.. men stina och jag har  redan planerat vara powerwalker nere vid stranden pa morgonen och ja bara njuta av tiden har :)

Nu maste jag kila.. vi ses KRAM :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0