Del 2

Just nu sitter jag ute i Phiphi och tar det lugnt, idag har vi hunnit vara ut till maya bay dar the beach har spelats in och det var sjukt vackert, alltihop.. sanden, vattnet, naturen .. Har tagit en hel del bilder dar ocksa..
Sedan akte vi vidare och snorklade och det var ocksa helt fantastiskt, fick aven se till havsorm som tydligen ar valdigt sallsynta, massor av vackra fiskar och ja det kommer jag definitivt gora om..

Har brant mig lite pa armarna och axlar, men det gar nog over ar inte sa farligt ..blir snart att kila upp till bungalowen och sova, ar sjukt trott fran gardagen..
Blev bara sol och bad igar och sedan en go utgang saklart och jag sager bara sahar allt kan handa pa en kvall:) haha men det var roligt iaf ma jag saga..

Imorgon aker vi tillbaka till Karon for att vara dar tills pa mandag sa vi far se vad vi hittar pa dar, ska ta lite massage och plocka bort mina akryl naglar med, kanner mig helt handikappad med dom och blev inte sa nojd heller sa lika bra att kora pa sin egna..

Semesterna ar underbar hittils och har hallit mig frisk och hoppas pa att jag fortsatter gora det, magen borjar nog vanja sig lite vid omstallningen ocksa..

Jag far helt enkelt aterkomma nar det hant lite mer, ikvall ar iaf planerna pa utgang igen nere vid stranden och vi far val se vilka bravader vi hittar pa..

Ha det underbart for det ska jag ha..

(Aterkommer med bilder forhoppningsvis pa sondag)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni verkar ha det helt underbart:)njut av allt!!!varma kramar mamma

2011-02-11 @ 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0