Del 3

Hungover? Idag ar en riktigt dalig dag, mar illa och det ar saklart sjalvforvallat.. dock inte mina myggbett, ser ut som att jag fatt rabies eller nagot liknande.. vagar inte anvanda myggmedlet en till kvall ifall det ar det dom gillar och biter mig sa, for stina har inte i narheten av sa manga som jag..

Far helt enkelt promenera i langkjolar, ja sa illa ar det faktiskt :/ Har brant mig lite ocksa sen snorklingen igar, pa axlar och ansikte men det gar over, ar inte lika illa som igar sa skippar nog solen idag och kor pa imorgon..

Nagon som har lust att byta min baksmalla idag kanske ?? Det suuuuger..

Aja har inte sa mycket mer att uppdatera om men far helt enkelt aterkomma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0