Del 6

Nu har vi inte manga dagar kvar ir Thailand, snart bar det av tll Bali och jag sager bara att tiden rusar forbi, man hinner knappt med men har haft det helt underbart har i Thailand hittils, framforallt var Phiphi riktigt bra pa manga satt kan man saga :)

Tror nog Bali ocksa kommer vara kanon, nu har man borjat fa rikligt med farg ocksa sa det kanns ju skont, hoppas man inte kommer hem blek nar man varit och rest sa lange, ligger for det mesta pa stranden om dagarna och bada och njuter av livet, funderar aven pa att aka till zoo:et nu innan vi beger oss ivag till bali ..

Kanns som att jag inte alls vill tillbaka till Sverige, kan stanna har nagon manad och sen aka hem, har redan funderat pa att ta vecka extra for att aka till Malaysia och halsa pa nagra vi traffade pa Phiphi, skulle vara riktigt roligt.. Men far kolla hur mkt dt kostar osv..

Dock ar bade jag och stina daliga i vara magar och det tycks inte ga over sa man far hoppas pa att det ordnar till sig snart, vi kanske bara helt enkelt ar lite kansliga vem vet..

Ikvall blir det att kaka tacos tror jag eller nagot sant, far trevligt sallskap i form av jonna och claes och sjalvklart min kara reskamrat stina..

Saknar inte Sverige det minsta bara sa ni vet, eller jag saknar val saklart alla goa manniskor men varmen foredrar jag mer nar jag hor vilken kyla det ar hemma nu..

Aja jag ska signa off.. hade gott:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0