Del 8

Sicken rolig dag jag har haft idag, borjade med att jag spydde igarkvall och trodde jag skulle bli battre till idag, vi gick ner till stranden i hopp om att anda bli battre men vad hande da? Jo jag blev mycket samre sa har legat i princip nastan hela dagen pa hotellet och sovit och matt daligt som fan, ar glad att jag orkar sitta har vid datorn iaf..Kanner mig lite battre dock, kanns som att jag har feber men har tagit alvedon och haller tummarna pa att det blir battre da vi ska till zoo:et ..

Men har iaf fatt medicin har fran apoteket, man vet ju aldrig hur starka dom tabletterna ar men justn u skiter jag idet bara det funkar sa ar jag glad.. Tabletter mot illamaende och krakningar och aven tabletter mot bakterier sa vi far val se..

Snart beger vi oss ocksa mot bali, kommer bli underbart.. nagot nytt framforallt..:)

Langtar till massor av saker nu .. Men mer sager jag inte just nu, hoppas allt ar bra med er i Sverige..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0