Del 9

Nu befinner vi oss for tillfallet i Bali.. Landade igar och det var lite struligt med att ta oss igen allt pa flygplatsen och med pengar osv men vi loste det efter att varit ratt sa irriterad pa det mesta och trotta dessutom..
Vi har iaf ett hyfsat boende just nu med goa sangar och framforallt pool eftersom bad biten har pa stranden inte direkt ar lik den i thailand.. stora vagor och mestadels surfare sa vi hanger helt enkelt vid poolen istallet.. ar ratt sa less pa saltvatten och massa sand overallt sa det ar skont med lite uppehall fran stranden ett tag..

Hur som helst ser det ut som att det blir lite andring pa varan resa anda.. det var tydligen valdigt langt att ta sig till the great reef i australien sa vi ska forsoka skippa melbourne och ta flyget upp till malaysia istallet.. blir nog kul tror jag :) Kan vi bara ta det lugnt, ha roligt och gora det vi vill.. dessutom har vi ju en egen liten guide dar om vi vill ;)

Idag ar jag en trott manniska eftersom vi var ut igar och solen tar mycket pa krafterna sa idag blir det bara att ta oss en nap, fixa till oss och sen en runda shopping och efter det far vi se vart vi hamnar.. ar inte 100 pa att jag ar sugen pa utgana idag blev for mycket igar helt enkelt..

Hur som helst ska jag borja bege mig nu till hotellet.. hoppas allt ar bra med er det ar det med mig iaf, har borjat tillfriskna nu ocksa:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter härligt=)ta det lugnt med party..ni kommer att va spy less på det snart;)varma kramar mamma..älskar dig;)

2011-02-21 @ 13:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0