Johnossi och packning

Johnossi ekar ur högtalarna och jag är inne i något sorts flow, en liten dimma där jag varvar mellan packning, tv tittande och smsande.. märks det att jag börjar få lite resfeber mån tro? Det märks om man skulle umgås med mig så jag säger ju grattis till Emelie och Andreas som kommer på besök om en stund för att göra mig sällskap med våfflor, glass, grädde, sylt och allt gott som tillhör och hör och häpna jag tycker faktiskt man borde klassa våfflor och pannkakor som mat och inte en efterätt så det får helt enkelt bli min middag..

Tidigare idag var jag och luncha med min kära kollega Viktoria och när jag kom hem så tänkte ja att "Nu kör jag igång med städningen sen drar jag en dusch" men problemet med denna tanke var att dom hade stängt av varmvattnet och det som stör mig mest med detta är att varmvattnet skulle stängas av 10:00 och jag var på väg in i duschen imorse men ändrade mig och det jag har att säga med detta är att "gör alltid det första ni tänkt er, ändra inte för då går det käpprätt åt helvete" ;)

Nu är tydligen Emelie och Andreas på väg så jag ska väl börja avsluta här och förbereda mig för massa goda våfflor, sånt här måste man ju ladda inför, värma upp bara för att det är såå gott :D

kommer nog inte hinna uppdatera här hemifrån innan jag åker, men kommer kanske någon update innan jag lämnar kära Sverige ;)


Kommentarer
Postat av: beye

vacker bild :)

tog du den idag ?



anlände just till sthlm, skulle och kolla till lite saker i lägenheten, hursomhelst skicka ett sms med det jag sms:ade om innan ang destinationer och hur länge ni blir på respektive



hoppas du får en underbar resa. Kram

2011-02-03 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0