My life

Har faktiskt hunnit med en hel del idag även om jag somnade i 2 timmar efter jobbet, har hunnit packa ner det mesta eller iaf det som jag kan packa ner nu, sen har jag säkert varit lite tråkig i min packning men jag tänkte att jag kan ju faktiskt köpa mig massa fina klänningar och sånt där nere och tunikor så behöver inte ta med mig så mycket ändå..

Jag börjar få lite resfeber nu, helst om man glömmer någonting, det vore ju rätt så tråkigt måste jag säga..Menmen, är nervös över allting, attj ag ska glömma viktiga papper eller att man ska glömma släcka lampor eller betala räkningar el ja vad som helst, men är sjukt förväntansfull iaf..



Även om klockan är efter 12 så ville jag gratta Hanna, jag saknar dig verkligen .. Känns som igår, tiden bara rusar iväg man hinner liksom inte sätta fingret på det för åren bara flyger iväg..
Du är mycket saknad hos många !! Kram på dig vart nu än är..

Nu ska jag gå och sova, Godnatt !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

still goeing strong

2011-02-02 @ 13:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0