Stockholmo och massa gott

ja vi har minst sagt hunnit mycket på kort tid.. igår blev det bara att ta sig in till annelie sen började vi göra oss i ordning för kvällen, vi hamnade först på något ställe för att få lite drinkar och shots och efter det tog vi oss till Harrys, inte direkt vårt ställe kände vi så jag och stina drog vidare med kennie och max till någon hotellbar och satt där resterande delen av kvällen sedan begav vi oss hem för att sova.. trött som man var..

har hunnit springa på stan idag också, trött som, ja kan bara säga att jag var trött.. hittade vakum påsar men ingenting mer, trodde jag skulle hitta min dröm jeansshorts men icke icke..sparar mina pengar till thailand istället för lite sommarklädes shopping :)

ikväll det blir romantisk middag med stina sen får vi se vad som händer, bowling kanske eller inte ? Återstår väl att se.. man vet aldrig vad som händer när vi två är i farten..

Imorgon sticker vi.. ääääntligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0