Dagens dagens to do

Ja vad ska man säga, så här fullt upp har jag inte haft det på länge, dagen började med att gå till jobbet 7-15:30 kom la hem vid 16:00 nångång bara för att jag är lat och alltid väntar på skjuts hem när det egentligen tar 5 min att gå :P men men så är det ibland..

Kom iaf hem, fixade med lite räkningar, började laga mat .. åkte ner och handlade, fixade allt från apoteket som ska med på resan och sen massa från coop och det sa absolut inte pling i kassan, snarare så ekade det .. ungefär så ja..

Så jag tänkte välförtjänt sätta mig och kolla på rush hour 2 och sen invänta emelie och efter det sooooova gott :D

Hoppas er tisdag varit lite mer spännande än min;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0