Hej hallå

Nu är jag här igen och skriver, har haft en ledig dag idag och gissa om det var skönt ?! Jag sov iallafall till 11 som var behövligt, satt hemma och lite framför datorn på morgonen, fixade i ordning mig och drog mig inåt staden där jag hittade allt jag behövde eller nja nästa, har myggstift, nässpray och bricanyl kvar att fixa sedan är allt komplett hoppas jag på..

Fixade balsam och kontantkort idag också och på köpet fick jag med mig en ögonskugga från MUS, en snygging som jag kan sota med, lite mörkare brun som går mot det svarta hållet men ändå inte för mörk, hoppas på att det blir bra iaf, fick hem sådana där premiecheckar så jag såg till att använda dom när jag väl hade;)

Tycker det kan vara så skönt ibland och bara strosa runt själv på stan, ta det i sitt eget tempo och kika lite allt möjligt, var sååå frestad på att shoppa massa snygga kläder, men jag höll mig i kragen och påminde mig om resan, det hjälper rätt så mycket faktiskt..Är inte långt kvar nu, nästa vecka sticker vi på söndag :) Ååh vad jag ska njuta!!

Ikväll blir det lite gossip girl tror jag och ska börja läsa på min bok också, sedan sova tidigt eftersom morgondagen bjuder på jobb och träning.. Hoppas er onsdag varit lika bra som min! Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0