Lördag uppe i norr

Ja idag är det lördag och vad har jag då gjort idag? Jo precis ingenting, kollat film med mamma hela dagen, sovit, spelat kort ja en sån där seg dag har det varit.. måste försöka vända dygnet igen så jag blir trött sådär kring 11 snåret iaf eftersom jag snart ska börja jobba och troligast kommer jag försöka mig på att jobba natt dessutom, hur härligt är inte det då? Det är ias härligt när det klirrar till i kassan..
Och jag kan garantera att jobba denna månaden kommer gå super snabbt bara att stå ut som man brukar säga..

Imorgon blir det att träffa Stina och planera lite inför vår resa, förhoppningsvis kanske jag hinner träffa någon mer innan jag sticker tillbaka till Götet på måndag.. som vanligt hinner jag knappt träffa människor här hemma även om man tror att man har mycket tid så går det fruktansvärt snabbt och denna visiten har ju mestadels handlat om jobb:/

Nu däremot ska jag gå och sova för klockan är alldeles för mycket just nu, Godnatt med er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0