Matchdags och lördagsmys

Jag har verkligen inte gjort någonting denna helgen, det är som att man bara är och väntar just nu tills resan, man vill ju spara så mycket pengar som möjligt och det gör man ju oftast bäst hemma ;) Har bara tagit det lugnt, förutom träning idag på dagen då och imorgon är det match ute i Trollhättan..

Försöker få över alla bilder från min kamera till denna dumma dator men det funkar inte, står bara att jag ska formatera kortet om jag ska kunna använda det och jag vågar inte göra det ifall alla bilder försvinner, det vore ju förfärligt må jag säga..

Nu däremot ska jag lägga mig framför tvn ..hoppas ni har en trevlig kväll och nu säger jag godnatt för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0