Min sista match..

Ikväll spelade jag min sista match i Kungälv, jag vet inte om det blev sista gången jag tog på mig den gröna tröjan eller om jag kommer hamna i den igen, men just nu så är jag på väg någon helt annanstans, om man vill någonstans kan man inte stanna på ett ställe som inte gynnar en själv och just nu gynnar det inte alls mig ..

Jag bestämde mig för att åka på en 5 veckors resa för att få en paus och fundera på hur jag vill göra med handbollen, om jag vill fortsätta satsa, vart jag vill spela och helt enkelt få ett perspektiv över hela situationen, jag tror man behöver en paus ibland för att landa med fötterna stadigt ..

Älskar verkligen tjejerna i laget, jag har haft SJUKT roligt med dom och jag hoppas vi ses ändå på något sätt, kommer ju såklart heja på er borta i solen ändå och hoppas att ni krossar resterande delen av serien!! Ni är ett helt underbart gäng med sån potential, pepp är vad som behövs.. Självförtroende och så får vi inte glömma lagets kämparanda, för den finns !!

Sitter här lite ledsen faktiskt, 3 år har bara rusat förbi, knäskadad, kämpat sig tillbaka och nu står man vid en milstolpe det känns så konstigt att man sitter här och liksom säger hejdå på något konstigt vis ..Vi får se vad som händer ..Ville bara säga tack iaf för dessa 3 år..

Låter värsta depp nu men samtidigt så ser jag framemot allt som komma skall SÅ mycket !! För mitt ledord är inte precis att ge upp, så det är väl ingen ide att förvänta det av mig heller..

En stor kram till er alla för att ni stöttar en så otroligt mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0