Shit säger jag bara

Jaa dessa två dagar har minst sagt varit hurtiga för min del, jobbat både tors,fre och gym igår med Emelie, körde ben som vanligt och lite kondition såklart och idag blev det en löptur, dock vet jag inte vad det är med mig, kändes precis som när jag varit med djur och får as tungt att andas.. höll på att vända om efter 6 min eftersom jag knappt fick någon luft men envis som jag är fortsatte jag hela rundan som tog lite mer än 30 min..
Hoppas det beror på kylan för har aldrig haft såhär..

Hur som helst får jag väl ta det i ett lugnare tempo eftersom mina lungor inte vill åt samma håll som jag, får helt enkelt använda löpbandet som tydligen funkar bättre för mig, för igår kände jag ingenting när jag löpte med emelie men idag då ska det banne mig jävlas med mig..

Hur som helst så blir nog denna fredagen bra tror jag, blir nog fika inne i stan med Emelie, nettan och förhoppningsvis julia med .. Imorgon inväntas träning som vanligt . och söndagen match ..
Sicken helg och sen vankas det återigen jobb.. dagarna bara rusar förbi snart ligger jag på en strand och gottar mig:)

Nu ska jag göra mat ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0