Shit vilken dag

Vilken dag jag har haft, min riktigt lediga dag så har jag städat, tvättat, plockat, skurat, manglat, dammsugit, dammtorkat, plockat, renbäddat,diskat osv.. Så har min Torsdag sett ut, men nu snart äntligen är det fredag, jobb imorgon sedan blir det förhoppningsvis en riktigt go helg :)

Toppar min "roliga" dag med gym, jogg och handboll såklart.. Heja Sverige !!!!

Nu går dagarna snabbt, tur är väl det eftersom jag lääääängtar så mycket.. och efter som jag och stina är så skickade vi in vår visum ansöka först idag, snacka om att ha noll koll när man inte ens fixat visum förrän nu.. aja det är gjort iaf och förhoppningsvis går det igenom med :)

Nu däremot ska jag packa väskan, hoppa i skorna och jackan och bege mig ut för Emelie hämtar mig snart..
Ha en go torsdagskväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

va sööt du e!!

2011-01-21 @ 15:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0