The first day of 2011

Ja då var det nya året inskålat och jag ser verkligen framemot detta året, det började ju med en förträffligt lyckad kväll och resterande delen av året kan ju inte mer än bli bra med denna positiva anda.. Jag har varit över positiv de senaste månaderna över många saker och det är verkligen en go känsla jag har i kroppen över att detta året säkerligen kan toppa mina förväntningar och komma med många fina överraskningar :)

Har nog aldrig varit riktigt såhär peppad inför ett nytt år eftersom jag alltid tycker det är tråkigt att lämna saker bakom sig men just nu känns det bara positivt, har tagit tag i saker som bekymrat mig, sådant som jag känner att jag mår bättre utan och framförallt har jag tagit mig själv i kragen sen i somras så jag kan inte mer än vara glad just nu faktiskt..

Har en sjudundrande resa framför mig att se framemot och sen mycket annat gott..

Så jag säger skål här, inte bara för framtiden utan för att man har tittat bakåt men valt att gå framåt :)
Godnatt


Kommentarer
Postat av: bjullmeister

fan vad du är fin

2011-01-04 @ 22:19:14
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0