Tusan vad jag är dålig

Jag har varit så himla dålig på att uppdatera den här bloggen på senaste, mycket pågrund av jobb och träningar och massa ståhejs på senaste, har helt enkelt inte haft någon fantasi till att skriva heller inte så mkt tid, för den tiden jag har haft över har helt enkelt gått till att sova..

Sitter just nu i mitt kök och lyssnar på John Mayer - In your atmosphere och ååh vad jag älskar känslan jag får av den, det är något med den som får mig att bara njuta av allting, precis allting ja..
En av mina favoriter helt enkelt..

Denna veckan ser rätt full ut faktiskt, imorgon är jag ledig och ska iväg in till staden för att fixa kontantkort och balsam, kanske ta någon go fika med och bara njuta av ledigheten helt enkelt..
Torsdag innebär jobb igen med mina tanter och gubbar och träning såklart, fredagen innebär samma sak och lördag är det självklart match och något roligt på kvällen.. Söndagen blir förhoppningsvis spa med emelie och marie, håller tummarna :) På kvällen kanske någon gå bio?! Vi får se..
Ni ser ju, dagarna bara går och jag gillar det sjukt mycket :D
Fast samtidigt har jag ju något riktigt riktigt roligt att se framemot också, kommer bli riktigt kul att åka iväg med stina ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0